- RAPORT DE EVALUARE a implementării Legii nr.544 în anul 2022 ______________________________________________________________________________________________
- RAPORT DE EVALUARE a implementarii Legii 544 in anul 2021
- Raport de evaluare a implementării Legii nr.544 din 2001 în anul 2020
______________________________________________________________________________________________ - RAPORT DE EVALUARE a implementarii Legii nr. 544 in anul 2019
Nr.10986/11.04.2017 Operator nr. 6373
RAPORT DE EVALUARE
a implementării Legii nr. 544/2001 în anul 2016
Subsemnata, Andreia Marcea, responsabilă cu aplicarea Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, în anul 2016, prezint actualul raport de evaluare internă finalizat în urma aplicării procedurilor de acces la informaţii de interes public, prin care apreciez că activitatea specifică a instituţiei a fost:
- Foarte bună
- Bună
- Satisfăcătoare
- Nesatisfăcătoare
Îmi întemeiez aceste observaţii pe următoarele considerente şi rezultate privind anul 2016:
I. Resurse şi proces
- Cum apreciaţi resursele umane disponibile pentru activitatea de furnizare a informaţiilor de interes public?
- Suficiente
- Insuficiente
- Apreciaţi că resursele materiale disponibile pentru activitatea de furnizare a informaţiilor de interes public sunt:
- Suficiente
- Insuficiente
Cum apreciaţi colaborarea cu direcţiile de specialitate din cadrul instituţiei dumneavoastră în furnizarea accesului la informaţii de interes public:
- Foarte bună
- Bună
- Satisfăcătoare
- Nesatisfăcătoare
II. Rezultate
- Informaţii publicate din oficiu
- Instituţia dumneavoastră a afişat informaţiile/documentele comunicate din oficiu, conform art. 5 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare?
- Pe pagina de internet
- La sediul instituţiei
- În presă
- În Monitorul Oficial al României
- În altă modalitate:……………………
- Apreciaţi că afişarea informaţiilor a fost suficient de vizibilă pentru cei interesaţi?
- Da
- Nu
Care sunt soluţiile pentru creşterea vizibilităţii informaţiilor publicate, pe care instituţia dumneavoastră le-au aplicat?
a) Distribuirea informaţiilor, atunci când a fost cazul, pe pagina de internet a instituţiei.
b)…………………………
c)…………………………
A publicat instituţia dumneavoastră seturi de date suplimentare din oficiu, faţă de cele minimale prevăzute de lege?
- Da, acestea fiind
- Nu
Sunt informaţiile publicate într-un format deschis?
- Da
- Nu
Care sunt măsurile interne pe care intenţionaţi să le aplicaţi pentru publicarea unui număr cât mai mare de seturi de date în format deschis?
……………………………………………………………………………………………………………………………
B. Informaţii furnizate la cerere
f
1. Numărul total de solicitări de informaţii de interes public |
În funcţie de solicitant |
După modalitatea de adresare |
|||
de la persoane fizice |
de la persoane juridice |
pe suport de hârtie |
pe suport electronic |
verbal |
|
7 |
0 |
7 |
0 |
7 |
0 |
Departajare pe domenii de interes | |
a)Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli, etc.) |
2 |
b) Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice |
– |
c) Acte normative, reglementări |
– |
d) Activitatea liderilor instituţiei |
– |
e) Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare |
– |
f) Altele, cu menţionarea acestora: – numărul de decese a persoanelor cu dizabilităţi survenite în serviciile rezidenţiale din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin; – numărul de copii din centrele rezidenţiale ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin trataţi cu atomoxetină şi clorhidrat de metilfenidat, respectiv numele medicilor psihiatri care se ocupă de copii din centrle rezidenţiale; – numărul total de copii din centrele rezidenţiale din judeţ şi, separat, numărul copiilor cu dizabilităţi, respectiv numărul celor fără dizabilităţi; – numărul de minori de pe raza judeţului Caraş-Severin, numărul de asistenţi maternali din cadrul judeţului, numărul de asistenţi sociali din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin; numărul de minori care au intrat în grija statului sub toate formele de protecţie în anii 2013, 2014, 2015; numărul de abuzuri sesizate şi, respectiv, investigate de asistenţii sociali în anii 2013,2015,2016; câţi minori au fost reintegraţi în mediul familial, în anii 2013,2014,2015, etc; – numărul de angajaţi ai Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin împărţit în următoarele categorii: personal administrativ şi personal medico-sanitar/de specialitate, la data de 1 martie 2016; |
5 |
2. Număr total de solicitări soluţionate favorabil |
Termen de răspuns |
Modul de comunicare |
Departajate de domenii de interes |
||||||||||
Redirecţionate către alte instituţii în 5 zile |
Soluţionate favorabil în termen de 10 zile |
Soluţionate favorabil în termen de 30 zile |
Solicitări pentru care termenul a fost depăşit |
Comunicare electronică |
Comunicare în format de hârtie |
Comunicare verbală |
Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli, etc.) |
Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice |
Acte normative, reglementări |
Activitatea liderilor instituţiei |
Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare |
Altele (se precizează care) * |
|
7 |
– |
5 |
2 |
– |
– |
7 |
– |
2 |
– |
– |
– |
– |
5 |
* Alte solicitări departajate pe domenii de interes:
– numărul de decese a persoanelor cu dizabilităţi survenite în serviciile rezidenţiale din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin;
– numărul de copii din centrele rezidenţiale ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin trataţi cu atomoxetină şi clorhidrat de metilfenidat, respectiv numele medicilor psihiatri care se ocupă de copii din centrle rezidenţiale;
– numărul total de copii din centrele rezidenţiale din judeţ şi, separat, numărul copiilor cu dizabilităţi, respectiv numărul celor fără dizabilităţi;
– numărul de minori de pe raza judeţului Caraş-Severin, numărul de asistenţi maternali din cadrul judeţului, numărul de asistenţi sociali din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin; numărul de minori care au intrat în grija statului sub toate formele de protecţie în anii 2013, 2014, 2015; numărul de abuzuri sesizate şi, respectiv, investigate de asistenţii sociali în anii 2013,2015,2016; câţi minori au fost reintegraţi în mediul familial, în anii 2013,2014,2015, etc;
– numărul de angajaţi ai Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin împărţit în următoarele categorii: personal administrativ şi personal medico-sanitar/de specialitate, la data de 1 martie 2016;
- Menţionaţi principalele cauze pentru care anumite răspunsuri nu au fost transmise în temeiul legal:
3.1. ……………………….
3.2. ……………………….
3.3. ……………………….
- Ce măsuri au fost luate pentru ca această problemă să fie rezolvată?
4.1. ……………………..
4.2. ……………………..
5. Număr total de solicitări respinse |
Motivul respingerii |
Departajate pe domenii de interes |
|||||||
Exceptate conform legii |
Informaţii inexistente |
Alte motive (cu precizarea acestora) |
Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli, etc.) |
Modul de îndeplinire a atribuţiilor instituţiei publice |
Acte normative, reglementări |
Activitatea liderilor instituţiei |
Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare |
Altele (se precizează care) |
|
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
5.1. Informaţiile solicitate nefurnizate pentru motivul exceptării acestora conform legii: (enumerarea numelor documentelor/informaţiilor solicitate):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
6. Reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă
6.1. Numărul de reclamaţii administrative la adresa instituţiei publice în baza Legii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare |
6.2. Numărul de plângeri în instanţă la adresa instituţiei în baza LEgii nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare |
||||||
Soluţionate favorabil |
Respinse |
În curs de soluţionare |
Total |
Soluţionate favorabil |
Respinse |
În curs de soluţionare |
Total |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
7. Managementul procesului de comunicare a informaţiilor de interes public
7.1. Costuri |
|||
Costuri totale de funcţionare ale compartimentului |
Sume încasate din serviciul de copiere |
Contravaloarea serviciului de copiere (lei/pagină) |
Care este documentul care stă la baza stabilirii contravalorii serviciului de copiere |
– |
– |
– |
– |
7.2. Creşterea eficacităţii accesului la informaţii de interes public
Instituţia dumneavoastră deţine un punct de informare/bibliotecă virtuală în care sunt publicate seturi de date de interes public?
- Da
- Nu
b) Enumeraţi punctele pe care le consideraţi necesar a fi îmbunătăţite la nivelul instituţiei dumneavoastră pentru creşterea eficienţei procesului de asigurare a accesului la informaţii de interes public:
c) Enumeraţi măsurile luate pentru îmbunătăţirea procesului de asigurare a accesului la informaţii de interes public: