Anunt medic specialist
Nr. XIV/ 867/24.02.2014 Operator nr. 6372
A N U N Ţ
privind concursul organizat în data de 8 şi 10 aprilie 2014 pentru ocuparea unei funcţii contractuale de execuţie vacantă de medic specialist, la Compartimentul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin organizează, la sediu, în data de 8 şi 10 aprilie 2014, concurs pentru ocuparea unei funcţii contractuale de execuţie vacantă de medic specialist, la Compartimentul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap.
Condiţii de participare la concurs :
– studii superioare de lungă durată în domeniul medical: medic specialist în specializarea
„ Expertiză medicală şi recuperarea capacităţii de muncă”;
– vechime în specialitate de cel puţin 5 ani;
– aviz de liberă practică
Bibliografia pentru funcţia contractuală de execuţie vacantă de medic specialist este următoarea:
1. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr. 292/2011 a asistenţei sociale ;
4. Hotărârea Guvernului nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap;
5. Hotărârea Guvernului nr. 430/2008 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi funcţionarea comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap;
6. Anexa nr. 2 la Hotărârea Consiliului Judeţean Caraş-Severin nr. 49/2011 privind reorganizarea Comisiei de Evaluare a persoanelor Adulte cu Handicap Caraş-Severin;
7. Anexa la Hotărârea Consiliului Judeţean Caraş-Severin nr. 81/22.05.2013 Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin.
Dosarul de concurs se depune la Serviciul Resurse Umane, în termen de 10 de zile lucrătoare de la data afişării anunţului şi conţine în mod obligatoriu:
1. Cerere de înscriere la concurs;
2. Copia actului de identitate;
3. Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
4. Copia carnetului de muncă, conform cu originalul, adeverinţa care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, după data de 01.01.2011, după caz;
5. Cazier judiciar;
6. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate;
7. Recomandare de la ultimul loc de muncă, după caz;
8. Curriculum-vitae;
Copiile de pe actele din dosar se prezinta însoţite de documentele originale.
Termenul de depunere a dosarului de concurs : 11 martie 2014
Data, ora şi locul organizării concursului: Pentru funcţia contractuală de execuţie vacantă de medic specialist la Compartimentul de Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap, proba scrisă va fi în data de 8 aprilie 2014,ora 1000 respectiv, interviul în data de 10 aprilie 2014 ora 1400, la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin.
DIRECTOR EXECUTIV, SEF SERVICIU,
prof. univ. dr. Ana Vasile Elena Grindeanu